نمایندگی خاویار ایران - رایبد خاویار
قیمت گوشت ماهی اوزون برون

قیمت گوشت ماهی اوزون برون در اصفهان

قیمت گوشت ماهی اوزون برون نسبت به سایر گوشت ماهی ها و حتی از بقیه انواع ماهی خاویاری بالاتر می باشد. این ماهی بصورت خرده و عمده فروشی برای فروش در شهر اصفهان و سایر شهر های ایران می باشد. اما رایبد خاویار گوشت ماهی خاویاری اوزون برون را با بهترین قیمت در کل کشور عرضه می نماید.
فروشگاه های معتبر پروتئینی و فروشگاههای بزرگ زنجیره ای عرضه محصولات پروتئینی در شهر اصفهان برای خرید گوشت خاویاری می توانند سفارشات خود بصورت فیله تازه و منجمد و دودی را به ما اعلام نمایند تا با قیمت بسیار عالی گوشت اوزون برون به دستشان برسد. مهم ترین موادی که در گوشت ماهی اوزون برون است عبارت است از:

  • پروتئین
  • چربی
  • بسیاری از ویتامین ها
  • و…….

قیمت گوشت ماهی اوزون برون

ماهی اوزون برون یکی از انواع ماهی های خاویاری است که در دریای خزر موجود می باشد. همه افراد تمام ماهی های خاویاری را به اسم ماهی اوزون برون می شناسند در بین تمام ماهی ها خیلی خیلی معروف می باشد. ماهی اوزون برون دارای نام های مختلفی می باشد. ماهی اوزون برون دارای گوشت بسیار خوشمزه و مقوی می باشد. ارزش غذایی گوشت ماهی اوزون برون خیل خیلی بالا می باشد و همین موضوع سبب شده تا گوشت این ماهی برای همه مفید باشد و همه آن را مصرف نمایند.

قیمت گوشت ماهی اوزون برون

خرید و فروش خاویار اوزون برون

ایران دارای بهترین خاویارها می باشد و یکی از آن خاویارها خاویار اوزون برون می باشد. خرید و فروش ماهی اوزون برون در ایران و جهان به صورت بسیار ویژه ای انجام می شود. قیما خاویار اوزون برون خیلی مناسب می باشد و همین موضوع سبب شده تا متقاضی های بیشتری نسبت به بقیه داشته باشد. خاویار اوزون برون نیز مانند بقیه خاویارها دارای انواع مختلفی می باشد که در این متن به آنها اشاره نموده ایم.

انواع خاویار ماهی اوزون برون

  • امپریال
  • درجه یک
  • درجه دو

قیمت گوشت ماهی اوزون برون

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09113846944
شماره تماس: 09120824255
تماس رایبد خاویار تلفن ثابت: 01344610350
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335

اگر می‌خواهید از آخرین و محبوب‌ترین مقالات ما ، قیمت انواع خاویار، ماهی خاویار و بچه ماهی خاویاری در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

مطلب پیشنهادی

صادرات ماهیان خاویاری به باکو و ارمنستان

صادرات ماهیان خاویاری با یک قیمت مناسب از طریق فروشگاه رایبد خاویار صورت می پذیرد. …

دیدگاهتان را بنویسید