نمایندگی خاویار ایران - رایبد خاویار
قیمت خاویار امروز

بهترین خاویار دریایی در تهران

خاویار یکی از بهترین تغذیه در ایران و کل جهان است که خاصیت غذایی بسیار بالایی دارد این خوراکی انواع مختلفی دارد که بهترین خاویار دریایی در ایران و در شهر تهران یافت می شود.

تجارت خاوریار دریایی

خاویار تخم ماهیان خاویاری است. این خوراک یکی از گرانترین خوراک های جهان است، و کم تر کسی در جهان توانایی خرید و خوردن آن را دارد. بزرگ ترین منبع تولید خاویار در جهان دریای خزر در ایران است. دریای خرر که در شمال ایران است ۹۰ درصد از خوراک خاویار جهان را تولید و تامین می کند.
پس دریای شمال کشورمان از بزرگ ترین تجارت ماهیان خاویاری در کشور عزیزمان است و بیشترین صادرات ماهیان خاویاری و تخم ماهی خاویار را به تمامی کشورها صادر می کند.

از انواع ماهیان خاویاری می توان به:

  • فیل ماهی
  • تاس ماهی روسی یا نام دیگر آن چالباش
  • تاس ماهی ایرانی
  • ماهی شیپ
  • قره برون
  • ماهی ازون برون یا سوروگا

اشاره کرد این ماهیان خاویاری از ماهیان اصل هستند.

فروش خاویار خزر در بازار ایران

فروش بهترین خاویار دریایی

ماهیان خاویار را به عنوان فسیل های زنده جهان می شناسند زیرا قدمت این ماهیان ارزشمند به صد میلیون سال بر می گردد این ماهیان از عصر ژوراسیک تا به حال روی کره ی زمین حیات دارند. این ماهیان از آن عصر تا به امروز با یک تکامل فیلوژنی تا به حال توانسته اند به حیات خود به راحتی ادامه دهند. نام دیگر ماهیان خاویاری استورژون است.

ماهیان خاویاری یا استورژن در جهان به ۲۷ گونه تا زیر گونه تقسیم می شوند. از این ۲۷ گونه و زیر گونه در جهان ۶ گونه در دریای خزر شمال ایران وجود دارند و پرورش داده می شوند. در جهان و ایران تنها از گوشت ماهیان خاویاری استفاده نمی شود بلکه از تخم این ماهیان ارزشمند استفاده بیشتری می شود. تخم خاویار را مرورارید سیاه می نامند. در ایران هم گوشت ماهی خاویار و هم تخم ماهی خاویار به فروش می رسد.

خرید و فروش ماهی خاویار در تهران

شهر تهران به عنوان پایتخت ایران از بزرگ ترین شهرهای ایران است که خاویار دریایی در آن خرید و فروش می شود.
در شهر تهران هم گوشت ماهی خاویاری به فروش می رسد و هم تخم ماهی خاویار. در این کلان شهر مشتری متقاضی به راحتی می تواند این این ماهی ارزشمند و این مروارید سیاه را خریداری کند. این ماهی خاصیت غذایی بسیاری دارد و باستفاده آن برای بدن بسیار مقوی است.

بهترین خاویار جهان

بهترین خاویار دریایی کدام است؟ بهترین خاویارایران را در میان کدام برندها و نمایندگی های کشور می توان جست و جو کرد؟ برای خرید و تهیه خاویار اصل در قیمت مناسب بسیاری از برندها همچون رایبد خاویار می توانند مورد نظر شما قرار بگیرند.

قیمت خاویار ماهی اوزون

خاویار چیست

خاویار چیست؟ بهترین خاویار جهان و ایران را در میان کدام برندها می توان جست وجو کرد؟ خاویار به تخم ماهیان خاویاری بارور نشده می گویند. این محصول ها دارابهترین و بیشترین خواص عالی در کنار دیگر غذاهای دریایی دارد. ایران یکی از کشور های بزرگی است که اصلی ترین تولید کننده و صادر کننده انواع مهم ترین گونه های دریایی خاویار خزر محسوب می شود.

انواع خاویار

انواع خاویار به صورت کلی به 3 دسته تقسیم می شوند. یکی از بهترین این گونه ها که خود شامل زیر مجموعه های خاویاری بسیاری است که در ایران تنها زندگی می کنند و زیستگاه اصلی این گونه ها دریای بسیار بزرگ خزر می باشد، مربوط می شود به خاویار های سیاه که آنها را الماس سیاه نیز می دانند. الماس سیاه را می توانید در کشور و از طریق مراجعه به نمایندگی بزرگ و معتبر رایبد خاویار به راحتی و در کیفیت عالی تهیه کنید.

در هر ۱۰۰ گرم از خاویار شما شاهد:

  • ۲۶۴ کیلوکالری انرژی
  • ۱۹ گرم چربی (۴٫۱ گرم چربی اشباع، ۷ گرم چربی چند اشباع نشده و ۴٫۶ گرم چربی تک اشباع نشده)
  • ۵۸۸ میلی‌گرم کلسترول
  • ۱۵۰۰ میلی‌گرم سدیم
  • ۱۸۱ میلی‌گرم پتاسیم
  • ۴ گرم کربوهیدرات
  • ۲۵ گرم پروتئین
  • ۲۷۵ میلی‌گرم کلسیم
  • ۱۱٫۹ میلی‌گرم آهن
  • ۴۰۰ میلی‌گرم منیزیم

مرکز خاویار

مزه خاویار چیست

مزه خاویار چیست؟ بهترین خاویار در جهان در کدام نمایندگی ها وجود دارد؟ مزه هر خاویارو  کیفیت های هر یک از گونه های ماهیان خاویاری به این جهت با تمام گونه های دیگر فرق می کند. ایران دارای نمایندگی های بسیار بزرگی می باشد که می توانید محصول ها را از طریق مراجعه به نمایندگی رایبد خاویار با توجه به طبع های غذایی که دارید و مزه هر خاویار، خریداری نمایید.

فواید خاویار

فواید خاویار چیست ؟ بهترین خاویارها دارای یشترین خواص و فواید می باشد. باید بدانید که همه خاویار ها از جهت خاصیت در یک رده قرار دارند. خاویار را به هنگام خرید نباید به خواص های میان هر محصول ها توجه کنید و محصولی را انتخاب کنید که خواص زیاد تری داشته اشند. برای خرید در راحت ترین روش ها با کمترین امکانات می توانید به سایت فروشگاه و بسیار معتبر و بزرگ رایبد خاویار مراجعه نمایید.

فواید مصرف خاویار

درمان کبد چرب

درمان بیماری ها

درمان بیماری پوستی

درمان سرطان

و…….

 

خاویار طلایی

خاویار طلایی نام دیگر خاویار آسترا می باشد و تنها به این دلیل به این نام این خاویار را نیز میشناسند این است که طیف رنگی بسیار روشنی را دارد. برای تهیه باید بدانید که این خاویار از نظر کیفیت در رتبه دوم پس از خاویار بلوگا امپریال قرار دارد. نمایندگی رایبد خاویار دارای قیمت های بسیار مناسب میان هر یک از گونه های خاویاری مرغوب و طبیعی خود می باشد.

قیمت خاویار در ایران

قیمت بهترین خاویار دریایی چقدر است؟ قیمت خاویار در ایران را باید بدانید که نرخ ها در هر یک از نمایندگی ها بین شرکت های دیگر تولیدی ممکن است با توجه به هر شرایطی که هر یک از برندها داشته باشند فرق کند. وابستگی زیاد ایران در سال های گذشته باعث شد که این کشور از سالهای قدیم تا به الان رتبه و جایگاه خود را جهت تولید و فروش خاویار حفظ نماید. خواص خاویارهای اصل رایبد خاویار بسیار زیاد است که در نمایندگی میتوانید دریابید همه خواص های خاویارهای ایرانی را.

بزرگترین منبع ماهیان خاویاری در جهان کجاست

بزرگترین منبع ماهیان خاویاری در جهان کجاست؟ اولین صادر کننده بهترین خاویارهای سیاه و یا همان خاویار بلوگا کشور ما ایران می باشد که بزرگترین تولید کننده های خاویاری نیز به این جهت محسوب شده است. خاویار اصل ایران از چندین سال پیش تا به الان می باشد که بر سر زبان های مردم عام و خاص می باشد. برای خرید در ایران می توانید به نمایندگی های معتبر مانند رایبد خاویار  مراجعه نمایید.

بهترین خاویار دریایی

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09113846944
شماره تماس: 09120824255
تماس رایبد خاویار تلفن ثابت: 01344610350
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335

اگر می‌خواهید از آخرین و محبوب‌ترین مقالات ما ، قیمت انواع خاویار، ماهی خاویار و بچه ماهی خاویاری در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

مطلب پیشنهادی

بهترین خاویار دریایی در تهران

خاویار یکی از بهترین تغذیه در ایران و کل جهان است که خاصیت غذایی بسیار …

دیدگاهتان را بنویسید