نمایندگی خاویار ایران - رایبد خاویار
قیمت مروارید سیاه خاویار

قیمت فروش مروارید سیاه خاویار در تهران

قیمت خاویار مروارید سیاه خاویار در تهران گرانتر از سایر جاهای کشورمان است.  خاویار مروارید سیاه با قیمت های مناسب در اختیار کسانی که خواستار این محصول هستند قرار می گیرد. خریداران می توانند خرید خود را به صورت عمده یا غیر عمده ( جزئی ) از بازار ویژه ( ماهی فروشان ) خریداری کنند. همچنین قیمت عمده خرید خاویار خود را نیز دریافت نمایید.

علت گرانتر بودن قیمت خاویار در تهران چیست؟!

بزرگترین علت گرانتر بودن این محصول کمبود تقاضا و عدم تولید مرکزی در تهران می باشد. تهران از جمله شهرهای است که خاویار تالش با بهترین برند در آن عرضه می شود که در تهران هم مانند سایر شهرها خاویار فروخته می شود.

قیمت مروارید سیاه خاویار

فروش خاویار با بسته بندی در تهران

فروش خاویار در تهران به روش های گوناگون انجام می شود. یکی از این روش ها فروشگاه های داخلی شهری است ، که محصولات بسته بندی شده را با نمونه های مختلف در اختیار مشتری واقعی قرار می دهند. برای دریافت قیمت خاویار در فرودگاه نیز به سایت فروشگاه می توانید مراجعه کنید. تخم ماهی خاویاری را می توان با بسته بندی های زیر در بازار یافت :

  •  ۵۰ گرمی
  •  ۱۰۰ گرمی
  • ۲۵۰ گرمی
  • عمده و کیلویی
نکته :

وقتی که کلمه خاویار را می گوییم مقصودمان از ان خاویار یک نوع ماهی نیست چون همان طور که قبلا اشاره شد تولید انواع خاویار با انواع مختلفی از ماهی ها صورت پذیر است.

نکته :

تفاوت ماهی های خاویاری در ویژگی های منحصر به فرد هر ماهی ، رنگ ، شکل انهاست.

پخش انواع خاویار 50 گرمی

این محصول توسط نمایندگی معتبر رایبد خاویار در حال حاضر در حال عرضه می باشد. خاویار های خوش طعم مختلف در کشور عزیزمان ایران تولید می شود . این محصول با ارزش علاوه بر طعم فوق العاده ای که دارد دارای کیفیت مناسب نیز می باشد این محصول توسط مرکز های مختلف معتبر خاویاری مثلا مرکز معتبر رایبد خاویار به عرضه می رسد.

به منظور شناخته انواع خاویار باید موارد زیر را مد نظر داشت:

  • شفافیت و زیبایی رنگ دانه ها
  • خاویار تقلبی دانه های بسیار تیره رنگ دارد
  • برند های خاویار تقلبی معمولا نا آشنا هستند

قیمت مروارید سیاه خاویار

چرا خاویار را مروارید خزر می نامند؟

در کرانه های ساحل شرقی دریایی خزر که مهم ترین محل صید ماهیان خاویاری برای تهیه خاویار می باشد هرساله صید انبوهی صورت می گیرد. به تخمک های بارور نشده حاصل از تخمدان جنس ماده ماهیان خاویاری، خاویار گفته می شود و یک نوع خوراکی دریایی مغذی و دریایی ست که به مروارید سیاه نیز مشهور می باشد. خاویار از ماهیان خاویاری تهیه می شود و بسیار گرانبهاست.

انواع خاویار کدامند؟

به طور کلی سه نوع خاویار به نام های بلوگا، سوروگا و آسترا وجود دارد. هر کدام از انواع خاویار خاصیت منحصر به فرد و همچنین قیمت جداگانه دارند. رنگ طبیعی، شفافیت مطلوب، اندازه دانه های استاندارد، نداشتن ناخالصی و بسته بندی خاویار، نمونه هایی از مشخصه های مهم برای خریداری درست و مطلوب خاویار است.

خواص خاویار سیاه خزر چیست؟

ارزش ماهیان خاویاری علاوه بر گوشت، به سبب تخم آنهاست که سرشار از خواص هستند. انواع خاویار ها سرشار از آهن ها، سدیم، پروتئین، ویتامین های مورد نیاز بدن و… اند که بسیار مفید برای بدن هر فرد هستند.

قیمت فروش مروارید سیاه خاویار در تهران

خرید خاویار سیاه خزر

خاویار سیاه به تخم ماهیان خاویاری می گویند که شناخته ترینه نوع خاویار است. مراکز های فروش که در شمال ایران  فعالیت دارند همگی کیفیت خاویار را مورد بررسی قرار می گیرند چونکه خاویار های تقلبی وارد کشور شده و مراکز های فروش سعی بر این دارند بهترین نوع خاویار از نظر کیفیت را به دست متقاضیان برسانند.

خاویار سیاه بسیار پرطرفدارمی باشد و بیشترین روند فروش را دارد.

قیمت انواع خاویار سیاه چند؟

خاویار ها به صورت عمده نیز تولید می شوند و پرورش می یابند. امروزه خاویاری که از دریای خزر به دست می آید تنها پاسخگو نیاز کشور نیست و تعداد خریداران افزایش پیدا کرده. قیمت های انواع خاویار به صورت عمده در سایت رسمی فروش خاویار به طور کلی قرار گرفته تا شما خریداران عزیز از قیمت های روز مطلع باشید.

قیمت فروش مروارید سیاه خاویار در تهران

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09113846944
شماره تماس: 09120824255
تماس رایبد خاویار تلفن ثابت: 01344610350
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335

اگر می‌خواهید از آخرین و محبوب‌ترین مقالات ما ، قیمت انواع خاویار، ماهی خاویار و بچه ماهی خاویاری در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

مطلب پیشنهادی

خرید اینترنتی خاویار بری

بازار خاویار صادراتی در شمال ایران

بازار خاویار صادراتی در شمال ایران نبست به بقیه بازارهای جهان داغتر می باشد چون …

دیدگاهتان را بنویسید