نمایندگی خاویار ایران - رایبد خاویار
تشخیص خاویار اصل از تقلبی

تشخیص خاویار اصل از تقلبی

تشخیص خاویار اصل از تقلبی به چندین روش برای خریداران امکان پذیر است. خاویار اصل سرشار از خواص و کیفیت اند که خاویار تقلبی چنین ویژگی ای ندارند.

خاویار تقلبی و معضلات شناخت آن

علاوه بر اینکه خاویار تقلبی هیچگونه خواصی برای بدن ندارند بلکه باعث آسیب و مضراتی برای بدن نیز هستند. شما می توانید با توجه به موارد های زیادی از خریداری خاویار های تقلبی و پیشگیری از آسیب رسیدگی بر بدن اقدام کنید. خاویار های اصل ایرانی در مراکز های معتبر و شناخته شده ی کشور موجود و در دسترسی خریداران هستند.

تشخیص خاویار اصل از تقلبی

روش تشخیص خاویار اصل از تقلبی چیست؟

چندین روش تشخیص خاویار اصل از خاویار تقلبی بسیار ریز ولی کاربردی هستند، برای مثال خاویار اصل ایرانی دارای ویژگی های زیر هستند:

  • طیف رنگی در بین خاویار
  • یکدست نبودن و تفاوت در سایز
  • شکل کروی، بیضی و نا متقارن
  • استحکام کمتری نسبت به خاویار تقلبی دارند

چند مورد از راه های شناخت خاویار اصل از تقلبی

همانطور که می دانید محصولات خاویاری که در ایران تولید می شوند در سراسر جهان به عنوان بهترین ها شناخته شده هستند ولی افراد سودجو خاویار های تقلبی نیز وارد بازار کرده اند. به شما پیشنهاد برای خرید به موارد زیر دقت کنید تا بهترین خرید را داشته باشید.

  1. دارای کد دامپزشکی
  2. تاریخ انقضا بین 3 الی 6 ماه
  3. فارسی نویسی
  4. درج اسم شرکت تولید کننده

تشخیص خاویار اصل از تقلبی

مشخصات خاویار اصل و تازه

بر طبق مطالب موجود، ایران یکی از مراکز بزرگ تولید کننده ی خاویار های با کیفیت در سراسر جهان می باشد. علاوه بر کیفیت بی مانندی که محصولات تولیدی ایران دارند، با قیمت مناسبی نیز عرضه و سرشار از خواص های متنوع مورد نیز برای بدن هم هستند، برای نمونه:

  • تقویت کننده عضلات
  • بهبودی رابطه جنسی
  • پیشگیری از آلزایمر
  • خاصیت ضد ویروس
  • مقابلع با سرطان

بنابراین خاویار اصل و تازه باید دارای هم کیفیت بی نظیر و هم خواص لازم برای بدن باشد.

تشخیص خاویار اصل از تقلبی

خاویار تقلبی برای بدن زیان دارد!

خاویار تقلبی بافت و ترکیبات خوبی ندارند و حتی برای بدن انسان می توانند آسیب آور باشند. این خاویار ها رنگ یکدست، سایز و شکل شبیه بهم دارند. یکی از چشم گیر ترین زیان های موجود در خاویار تقلبی وجود زیاد سدیم و نمک آن است که باعث بروز فشار خون می شود. طرفداران خاویار اصل می توانند با خیال راحت انواع خاویار را با مقدار وزن دلخواه و قیمت مناسب از فروشگاه های معتبر ایرانی خریداری کنند.

خرید مطمئن خاویار بلوگا اصل ایرانی از فروشگاه معتبر

ایران با بهره گیری از منابع موجود توانسته بهترین خاویار ها را تولید و عرضه کند. خاویار بلوگا به عنوان مرغوب ترین خاویار موجود در ایران شناخته شده است که خرید آن از تمامی مراکز به راحتی انجام می گیرد. یکی از معتبر ترین فروشگاه های در حال فعالیت که انواع خاویار بلوگا را با کیفیت بالا به شما عرضه می کند، مجموعه بزرگ رایبد خاویار می باشد.

نحوه خرید خاویار از شرکت رایبد خاویار

همانطور که میدانید شرکت رایبد خاویار یکی از مراکز بزرگ و عرضه کننده انواع خاویار ایرانی می باشد که می توانید بهترین محصولات را با کیفیت درجه یک از این فروشگاه خریداری کنید. چندین روش خرید در رایبد خاویار برای شما امکانپذیر می باشد که از هر جای ایران بتوانید محصول مورد نظر خود را خریداری کنید:

  • خرید از نمایندگی یا دفتر فروش مرکزی
  • سایت اینترنتی
  • صفحات مجازی
  • ارسال ایمیل یا برقراری تماس

 

تشخیص خاویار اصل از تقلبی

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09113846944
شماره تماس: 09120824255
تماس رایبد خاویار تلفن ثابت: 01344610350
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335

اگر می‌خواهید از آخرین و محبوب‌ترین مقالات ما ، قیمت انواع خاویار، ماهی خاویار و بچه ماهی خاویاری در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

مطلب پیشنهادی

خاویار اصل قیمت

خاویار اصل بلوگا سوغات ایران

خاویار اصل بلوگا سوغات بسیار ارزشمند ایرانی است. تمامی افراد اگر می خواهند به کشورهای …