نمایندگی خاویار ایران - رایبد خاویار
قیمت انواع خاویار امپریال

قیمت خاویار امپریال با برند رایبد

قیمت انواع خاویار امپریال با برندهای مختلف تفاوت دارد. رایبد خاویار یکی از مناسبترین ها در بازار داخل و خارج بوده که افراد زیادی کیفیت آن را تایید می کنند. همانطور که می دانید خاویار امپریال بهترین نوع خاویاری ست که در ایران تولید و به دنیا عرضه می شود. این خاویار که یک نوع از خاویار بلوگا بشمار می آید توانسته خود را در دل مصرف کننده های زیادی جا کند. این نوع خاویار را شرکت های زیادی با بهره گیری از بسته بندی های تخصصی و درجه یک ارائه می دهند تا فروش خوبی داشته باشند. خرید خاویار بلوگا از رایبد به بهترین شکل ممکن می توانید خودتان انجام دهید.

قیمت خاویار امپریال چند است؟

طبیعتا قیمت انواع خاویار های گونه بلوگا گرانتر از بقیه خاویارهاست ولی نوع امپریال بلوگا دارای یک قیمت مناسب تری می باشد. در سال ۱۴۰۲ قیمت گونه امپریال بلوگا ۲ میلیونو صد هزار تومن برآورد شده است. به همین دلیل بیشتر به کشورهایی صادرات می شود که تقاضای خوبی از این نوع خاویار داشته و آن را سفارش می دهند. با توجه به صادرات خاویار امپریال به کشورهایی مانند:

  • کویت
  • امارات
  • اسپانیا
  • ترکیه
  • نروژ
  • آلمان

می توان آن را یکی از بهترین ها برای تولید دانست.

قیمت انواع خاویار امپریال

خاویار امپریال با برند رایبد

یکی از شرکت های بسیار خوبی که در حوزه تولید و صادرات انواع خاویار فعالیت دارد، برند رایبد خاویار است. این شرکت که در انتخاب خاویار به صورت تخصصی اقدام می کند، محصولاتی درجه یک و با کیفیت ارائه می دهد. یکی از انواع خاویارهایی که در ایران توسط این شرکت تولید می شود خاویار بلوگا است. خاویارهای بلوگا نیز با توجه به سایزی که دارند نام گذاری می شوند و امپریال نیز نمونه خوب و صادراتی این خاویار است. فروش بهترین خاویار امپریال در ایران از طریق همین نمایندگی انجام می شود.

خاویار بلوگا امپریال 50 گرمی

خاویار بلوگا امپریال چند است؟

خاویار ها از ماهیان خاویاری استخراج می شوند که ماده ی غذایی سرشار از انرژی و مواد مغذی و معدنی بینظیر که معجزه ای برای سلامتی ست می باشد. قیمت هیچ نوع از خاویار ثابت نیست و به دلایل شرایط استخراج از دریا و مراحل سخت عرضه به مشتریان  قیمت ها متنوع هستند.

قیمت خاویار امپریال با برند رایبد

همانطور که گفتیم خاویار ها قیمت ثابتی ندارند ولی به طور کلی قیمت این نوع خاویار که جز بهترین و لذیذ ترین خاویار ها می باشد از یک میلیون و دویست هزار تومان شروع می شود.

 

قیمت خاویار امپریال در ایران

به طور کلی ایران به کمک منبع بزرگ خود یعنی دریای خزر، تولید کننده انواع خاویار می باشد و برای عرضه ی مستقیم خاویار به مشتریان هموطن قیمت مناسبی دارد. قیمت های انواع خاویار بستگی به حجم وزنی و تازگی آن دارد.

قیمت خاویار ۵۰ گرمی بلوگا امپریال

خریداران خاویار می توانند آنها را در وزن های کمتر از یک کیلو و با قیمت های مناسب به همان مقدار خریداری کنند. برای مثال خاویار بلوگا امپریال در وزن بیست گرمی و پنجاه گرمی نیز عرضه می شوند که قیمت پنجاه گرمی آن حدود هفتصد و پنجاه هزار تومان می باشد.

 

قیمت انواع خاویار امپریال

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09113846944
شماره تماس: 09120824255
تماس رایبد خاویار تلفن ثابت: 01344610350
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335

اگر می‌خواهید از آخرین و محبوب‌ترین مقالات ما ، قیمت انواع خاویار، ماهی خاویار و بچه ماهی خاویاری در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

مطلب پیشنهادی

قیمت هر کیلو خاویار ایرانی

قیمت هر کیلو خاویار ایرانی چند؟

قیمت هر کیلو خاویار ایرانی چند؟ قیمت هر یک کیلو خاویار براساس نوع خاویاری که …