نمایندگی خاویار ایران - رایبد خاویار
قیمت ماهی خاویار

قیمت ماهی خاویار دریای خزر

قیمت ماهی خاویار در فروشگاه های مختلف می تواند متفاوت باشد. قیمت هر یک از انواع ماهیان خاویاری بستگی به کیفیت و نوع آن ماهی دارد. انواع مختلفی از ماهی های خاویاری در جهان وجود دارند که از بین آنها ماهی خاویار دریای خزر جزو مرغوب ترین هاست و دارای قیمتی بسیار مناسب است.

انواع ماهی خاویاری و خاویار آنها

یکی از قدیمی ترین ماهی هایی که در دریای خزر وجود داشته، ماهیان خاویاری است. برای خرید انواع گوشت و خاویار این ماهی ها به بخش فروشگاهی مجموعه رایبد خاویار مراجعه نمایید. با تماس با مشاورین این مجموعه از مشاوره رایگان در بحث خرید محصولات خاویاری نیز بهره مند شوید در ادامه این متن به انواع ماهی های خاویاری و نوع خاویاری که دارند اشاره می نماییم.

انواع ماهی های خاویاری و خاویارشان عبارتند از:

فیل ماهی (بلوگا)

قره برون ( آسترا )

چالباش ( آسترا )

شیپ ( آسترا )

سیبری (بری)

اوزون برون ( سوروگا )

تاس‌ماهی اتریشی ( استرلیاد )

قیمت ماهی خاویار

بزرگترین ماهی خاویاری دریای خزر

فیل ماهی خاویاری یکی از بزرگترین ماهی های استخوانی است زیستگاه این ماهی خاویاری دریای خزر می باشد. نمونه هایی از این ماهی با وزنی در حدود ۱۴۰۰ کیلو گرم و سنی بیش از ۱۰۰ سال صید شده است. این ماهی جثه ای بسیار بزرگ دارد و هر دو یا سه سال یکبار تخم ریزی می کند. نوع تخمی که از این ماهی استحصال می شود را بلوگا می نامند. یکی از گرانترین ماهی های دریای خزر است که دارای تخم خاویاری گرانی می باشد.

قیمت ماهی خاویار

رتبه 1 خاویار دنیا کدام است؟

بهترین نمونه خاویاری که در ایران تولید می شود را براساس نوع آن ماهی و کیفیتی که دارد معرفی می کنند. یکی از بهترین نمونه خاویارهایی که در کل جهان خرید و فروش می شود، خاویار بلوگا است. خاویار بلوگا از ماهی خاویاری به نام فیل ماهی استحصال می شود. کیفیت و نوع سایزی که خاویار بلوگا دارد سبب تا در نوع خود یکی از بهترین ها باشد.

کیفیت خاص خاویار بلوگا ایرانی

یکی از بهترین نمونه خاویارهای تولید شده در ایران خاویاریست به نام بلوگا. کیفیت دانه های  این نوع خاویار بسیار عالی می باشد. دانه های این خاویار دارای قوام بسیار بالایی می باشند. قطر دانه های این خاویار بسیار بزرگ است. طعم و مزه ای که این نوع خاویار دارد فوق العاده عالی می باشد. دانه های این خاویار بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد.

قیمت ماهی خاویار

قیمت 100 گرم خاویار اصل

خاویارها انواع مختلفی دارند و هر کدام از آنها پس از استحصال برای فروش در ظرف های مختلفی اعم از ۱۰۰ گرمی ریپک و وارد بازارهای هدف می شوند. قیمت هر یک از انواع خاویارهای موجود در ایران با دیگری متفاوت است. ویژگی های منحصر به فردی وجود دارد که باعث تغییر در قیمت انواع خاویارها شده است و آن هم عبارت است از:

اندازه

گرید

نوع خاویار

قیمت ماهی خاویار

قیمت ماهی خاویاری در بازار شمال

شمال کشور ایران یکی از بهترین مناطق برای تولید انواع ماهیان خاویاری می باشد. برای خرید بهترین نوع ماهی های خاویاری که در شمال کشور تولید می شود به فروشگاه اینترنتی رایبد خاویار مراجعه نمایید. با مراجعه به فروشگاههای معتبر در ایران می توانید بهترین گوشت و خاویاری که در شمال کشور تولید می شود را با قیمت بسیار مناسب و به صورت اینترنتی خریداری نمایید.

قیمت ماهی خاویار

خرید انواع خاویار به صورت حضوری

برای خرید انواع خاویار در ایران می توانید از رو روش اینترنتی و حضوری بهره مند شوید. خرید حضوری از مجموعه رایبد خاویار بسیار آسان است. در روش خرید حضوری انواع خاویار می توانید به دفتر مرکزی این مجموعه در شمال کشور و یا اینکه نمایندگی هایی که در شهرهای مختلف دارد مراجعه نمایید و خاویار خود را بدون دردسر خریداری نماییذ.

خواص ویژه خاویار ایران

اگر می خواهید محصولی با ارزش غذایی بسیار بالا مصرف کنید که برای بدن شما بسیار مفید هم باشد، حتما خاویار را امتحان کنید. خاویار ماده ای با ارزش غذایی بسیار بالا و انرژی فوق العاده می باشد. در این ماده غذایی فواید زیادی نهفته است که با دانستن آنها بیشتر به ارزش آن پی خواهید برد.

افزایش توان و انرژی در افراد

جلوگیری از ابتلا به افسردگی

کاهش میزان کلسترول خون

پیشگیری و درمان بیماری های گوارشی

درمان بیماری هاز قلب و عروق

کاهش التهاب مفاصل

از جمله مزیت های مصرف خاویار می باشد.

قیمت ماهی خاویار

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09113846944
شماره تماس: 09120824255
تماس رایبد خاویار تلفن ثابت: 01344610350
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335

اگر می‌خواهید از آخرین و محبوب‌ترین مقالات ما ، قیمت انواع خاویار، ماهی خاویار و بچه ماهی خاویاری در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

مطلب پیشنهادی

قیمت انواع خاویار امپریال

قیمت خاویار امپریال با برند رایبد

قیمت انواع خاویار امپریال با برندهای مختلف تفاوت دارد. رایبد خاویار یکی از مناسبترین ها …

دیدگاهتان را بنویسید