نمایندگی خاویار ایران - رایبد خاویار

قیمت عمده خاویار پرورشی درجه یک ایرانی

قیمت عمده خاویار پرورشی در کشور ایران چقدر است؟ برای مطلع شدن از نرخ بهترین گونه های خاویاری به کدام نمایندگی های مهتر در کشور مراجعه باید کرد؟ برای تهیه محصولات خاویاری به کدام مراکز مراجعه نماییم؟ با اطمینان خاطر از خرید بهترین و ارگانیک ترین محصولات خود میتوانید برای تهیه انها به نمایندگی بسیار بزرگ و کاملا مورد اطمینان در کشور و میان بازار صادراتی رایبد خاویار مراجعه نمایید تا هم از کیفیت محصولاتش بهره من شوید و از قیمت خرید خاویار و از گونه های دیگر بهره ببرید.

لیست قیمت عمده انواع خاویار پرورشی در بازار تهران

لیست قیمت عمده خاویار پرورشی در بازار تهران در بین تمام بازاریان و نمایندگی های واقع در تهران بسیار ممکن است متفاوت باشد و هر یک از نمایندگی های نرخ قیمت ثابتی ر ا میان محصولات ماهیان خاویاری خود نداشته باشند که مشتریان برا مطلع شدن از لیست قیمت خاویار پرورشی و ماهیان ان میتوانند قبل از خرید به نمایندگی معتبر رایبد خاویار مراجعه نمایند.

محصولات کاملا اصیل رایبد خاویار در فروشگاه بسیار بزرگ ان موجود می باشد و جهت تهیه فقط کافیست به سایت فروشگاه مراجعه و از تمام محصولات دیدن نمایید تا خرید بسیار عالی و مطمعن را داشته باشید.

لیست قیمت انواع خاویار پرورشی در بازار تهران

معرفی شرکت خاویار ایران

معرفی شرکت خاویار ایران را باید این چنین درباره این برند بسیار بزرگ گفت که خاویار ایران به صورت مستقیم انواع محصولات خاویاری را پس از تولید و پرورش از مزارع پرورشی خاویار انها را در بسته بندی های قوطی و شیشه ای کاملا لوکس و شیک از طریق فروشگاه اینترنتی خود به صورت تازه به همراه قیمت های کاملا ارزان و مناسب با نوع محصولات در اختیار مشتریان خاویاری خود قرار میدهند و مشتریان علاوه بر خرید انلاین و اینترنتی میتوانند به صورت حضوری با مراجعه به نمایندگی هم ادرس و هم شماره اش را برای خرید حضوری دریافت نمایند.

معرفی شرکت خاویار ایران

مرکز تولید خاویار پرورشی در ایران

مرکز تولید عمده خاویار پرورشی در ایران به دلیل وجود و اهمیت بسیار زیاد ماهیان خاویاری دریای خزر در تهران بسیار می باشد و باعث می شود بهترین محصولات دریایی در اختیار خریداران و مصرف کنندگان خاویار قرار گیرد. رایبد خاویار، کالچر، باهو خاویار، خاویار ایران، میراث خاویار و همچنین دریا خاویار از مهمترین و در میان دیگر نمایندگی ها ار گونه های بسیار معتبر شرکت های تولید و پرورش و برند های خاویاری میباشند که برای دسترسی به هر یک از شرکت ها به راحتی میتوانید به سایتشان مراجعه نمایید.

مرکز تولید خاویار پرورشی در ایران

انواع خاویار پرورشی تولید شده در مرکز پروش خاویار

انواع خاویار پرورشی تولید شده در مرکز پروش خاویار ماهیان دریای خزر رایبد خاویار بسیار می باشند که این نمایندی معتبر بزرگ ایرانی و جهانی انواع محصولات اصیل و تولید شده و پرورش داده ماهیان خاویاری را پس از پررورش به صورت کاملا بهداشتی و مستقیم در بسته بندی های قوطی و شیشه ای اصل که اصل بودن را به راحتی میتوانید از روزی درب های پلمپ شده محصولات و نیز زیر انها که تاریخ های تولید و انقضا انها می باشد را متوجه شوید، میتوانید به صورت عالی از این برند ایرانی در هر کجای کشور که می باشید مراجعه و در قیمت های بسیار مناسب به دلیل بی واسطه بودن نمایندگی تهیه و در کنار هر یک از وعده های غذایی خود به مصرف برسانید.

انواع خاویار تولید شده در مرکز پروش خاویار

خرید انواع خاویار پرورشی در استان مازندران

خرید انواع محصولات خاویاری در استان مازندران برای بسیاری از مشتریان خاویاری که میخواهند اولین خرید محصولات ماهیان خاویاری خود را انجام دهند و از قیمت خاویار پرورشی مطلع شوند در استان بزرگ مازندران که واقع در شما ایران می باشد پیش می اید که برای اینکه اطلاعات چندان کافی را درباره مراکز معتبر و خرید خاویار ندارند میتوانند به سایت فروشگاه انلاین خاویار ایران و همچنین نمایندگی بسیار معتبر و شناخته شده خاویار ایران مراجعه نمایند تا هم به صورت انلاین و هم برای خرید حضوری خریدی کاملا مطمعن و با کیفیت را داشته باشند. این محصولات را مشتریان هنگام خوردن در کنار وعده های غذایی خود میل میکنند. پیشنهاد میشود که برای جذب بیشتر خواص خاویارها و ماهیان خاویاری آن را اول صبح مصرف نمایید.

انواع خاویار پرورشی برای عرضه در استان ها

  • خاویار پرورشی بلوگا
  • خاویار پرورشی سوروگا
  • خاویار پرورشی آسترا
  • خاویار پرورشی بری
  • خاویار پرورشی طلایی
  • خاویار پرورشی فشرده

خرید انواع خاویار پرورشی در استان مازندران

صادرات خاویار ایران به بازار جهانی

صادرات خاویار ایران به بازار جهانی به دلیل موجود بودن اکثریت ماهیان خاویاری بسیار اصیل و مهم صادراتی در دریای بزرگ کشور ایران به این دلیل شرایط را برای صادرات ماهیان خاویاری توسط برندهای بسیار بزرگ و معتبر محصولات ایرانی و خاویاری مانند رایبد خاویار را به وجود اورده است. شرکت رایبد خاویار دارای بهترین نمایندگی و فروشگاه انلاین و همچنین بهترین و مرغوب ترین برندها در سطح کشور و نیز جهان میباشد که شناخته شده در بازارهای داخلی و صادراتی نیز است و بسیاری از مشتریان خاویاری برای صادرات خاویار از طریق نمایندگی رایبد خاویار مراجعه و خرید خود را انجام میدهند.

صادرات خاویار ایران به بازار جهانی

شرایط صادرات ارزان خاویار

شرایط صادرات ارزان خاویار پرورشی از طریق هر یک از شرکت های مهم و معتبر پخش ماهیان خاویاری اینگونه می باشد که برای صادر کردن باید بالای 5 کیلو گرم باشد زیرا اگر غیر از این باشد نه برای تولید کنند ه و نه برای شرکت و نمایندگی صرف نمیکند و اگر زیر این عدد باشد باید هزینه ای را به شرکت تولید کننده پرداخت نمایند.

ماهیان خاویاری ایرانی صادراتی 5 گونه میباشند که یکی از مهم ترین انها بلوگا امپریال برای صادرات است و از نظر کیفیت در بهترین رتبه و اولین برند جهان قرار دارد.
در گذشته ماهیان خاویاری را با یک چکش پلاستیکی بیهوش می‌کردند و بعد خاویار آن را خارج و گوشت آن را می‌فروختند. ولی امروزه با عمل سزارین قسمتی از تخم ‌ها را از شکم ماهی خارج و تعدادی را برای بازآوری مجدد درون شکم ماهی باقی می‌گذارند و ماهی را به دریا باز می‌گردانند. یکی از شرایط های صادرات خاویار دریافت مجوزات از سوی شیلات می باشد و آن مجوزها عبارت است از:

  • مجوز دامپزشکی برای صادرات خاویار
  • مجوز سایتس برای صادرات خاویار
  • مجوز قرنطینه برای صادرات خاویار
  • مجوز حمل و نقل برای صادرات خاویار
  • مجوز گواهی مبدا برای صادرات خاویار
  • مجوز گواهی مقصد برای صادرات خاویار
  • مجوز کارت بارزگانی برای صادرات خاویار
  • و……..

شرایط صادرات ارزان خاویار

فروش ماهی خاویاری پرورشی به صورت عمده

فروش ماهی خاویاری پرورشی به صورت عمده و جزیی بر عهد ه بسیاری از نمایندگی های کشور ایران می باشد. البته به دلیل اینکه امروزه افراد سودجو بسیار زیاد شده اند و مشتریانی که اطلاعات چندان کافی را اصل بودن محصولات خاویاری و نیز تقلبی ندارند را به انها خدایی نکرده محصولات بسیار بی کیفیت را میفروشند و ممکن است علاوه بر اینکه محصولات تقلبی خواص هایی را به هیچ وجه به دنبال نداشته باشند، بلکه دارای ضرر و زیان برای افردا باشند پس مصرف کنندگان بدانند برای خرید باید به یک نمایندگی معتبر و شناخته شده در ایران همچون رایبد خاویار که این امکان را برای دسترسی مشتریان به وجود اورده است که در جای جای نقاط کشور بهترین را درب منزل مشتری تحویل می دهد، خرید خود را انجام داده و با اطمینان خاطر به مصرف برسانند تا از خواص محصولات نمایندگی در کنار قیمت مناسبش بهره مند گردند.

انواع ماهی خاویار پرورشی برای خرید و فروش در ایران

  • فیل ماهی خاویاری پرورشی ایرانی
  • تاسماهی خاویاری پرورشی ایرانی
  • چالباش خاویاری پرورشی ایرانی
  • قره برون خاویاری پرورشی ایرانی
  • اوزون برون خاویاری پرورشی ایرانی
  • شیب خاویاری پرورشی ایرانی
  • استرلیاد خاویاری پرورشی ایرانی
  • و………

فروش ماهی خاویاری پرورشی به صورت عمده

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09113846944
شماره تماس: 09120824255
تماس رایبد خاویار تلفن ثابت: 01344610350
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335

اگر می‌خواهید از آخرین و محبوب‌ترین مقالات ما ، قیمت انواع خاویار، ماهی خاویار و بچه ماهی خاویاری در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

مطلب پیشنهادی

انواع خاویار پرورشی

صادرات بهترین انواع خاویار پرورشی

صادرات بهترین انواع خاویار پرورشی به کدام کشور ها صورت می گیرد؟ بهترین انواع خاویار ایرانی …