نمایندگی خاویار ایران - رایبد خاویار

بازار خاویار صادراتی در شمال ایران

بازار خاویار صادراتی در شمال ایران نبست به بقیه بازارهای جهان داغتر می باشد چون خاویار و ماهی های خاویاری بیشتر مختص به شمال کشور می باشند و در قسمت جنوبی دریای خزر بیشتر دیده می شوند. شمال ایران یکی از منطقه هایی اصلی است که بیشترین مقدار خاویار دریایی از قدیم در آن وجود داشت و امروزه بزرگترین مرکز اصلی تولید خاویار پرورشی می باشد. بیشترین مقدار صادرات خاویار ایران از شمال کشور به کشورهای اروپایی صورت می گیرد.

بازار خاویار صادراتی

بازار صادرات خاویار ایرانی امروزه در کل جهان داغ می باشد. امروزه صادرات خاویار ایرانی به دلیل مشتریان زیادی که دارد روز به روز در حال افزایش می باشد. طعم و مزه خاویار خیلی خوب می باشد. خواص و فواید خاویار ایرانی بسیار بالا می باشد و این امر باعث شده تا مشتریان زیادی داشته باشد و میزان صادراتش از ایران به کلیه کشورها افرایش یابد.

صادرات خاویار به کشورهای خارجی به مجوزاتی همچون: دامپزشکی، قرنطینه، سایتس، حمل و نقل، کارت بازرگانی و… نیازمند می باشد.  نمایندگی می تواند کارهای صادراتی انجام دهند که دارای همین مورد از مجوزها باشند. 

خاویار صادراتی در شمال

سفید رود یکی از مناطق اصلی در شمال کشور ایران می باشد که از دوران قدیم تا به امروز منطقه اصلی تولید و پرورش ماهیان خاویار بوده است و این موضوع باعث شده تا شمال کشور یکی از بزرگترین منابع تولید ماهی های خاویاری ماده و نر باشد. شما ایران یکی از بزرگترین رتبه های صادرات تخم ماهی خاویاری را دارا می باشد.

 انواع بهترین خاویارهای صادراتی سیاه در ایران عبارتند از:

خاویار بلوگا

سوروگا

خاویار استرا

بری

و…

بازار خاویار صادراتی در ایران

خاویار یکی از محصولات ایرانی است که در بخش صادرات دارای رتبه بالایی می باشد و این امر باعث شده تا بازار صادراتی خاویار ایرانی اصل روز به روز افزایش داشته باشد. خاویار به عنوان مروارید سیاه معروف شده است. در بازار جهانی نیز این مروارید سیاه دریای خزر را به عنوان خاویار ایرانی اصل می شناسند و به این نام شهرت دارد.

یکی از بهترین خاویارهای مروارید سیاه که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد در کشور و خارج از کشور، خاویار بلوگا است. این خاویار از فیل ماهی بدست می آید که فیل ماهی بزرگترین ماهی خاویاری موجود در دریای خزر می باشد. مرکز خرید خاویار صادراتی با قیمت مناسب در کشور را که بدون هیچ محدودیتی باشد و بتواند در هر وزن خاویار را برای نمایندگی و فروشنده ها صادر کند، رایبد خاویار می باشد. 

 

بازار خاویار صادراتی در جهان چگونه است؟

بازارخاویاری صادراتی در ایران حرف اول را در جهان می زند. ایران یکی از بزرگترین صادر کننده های خاویار و ماهیان خاویاری به کشورهای بزرگ خارجی می باشد، چرا که خاویار های سیاه محبوب در بین تمام مردم جهان، بومی کشور ما هستند که زیستگاه اصلی این گونه ها دریای خزر می باشد.

بهترین گونه جهت صادرات به خاویار بلوگا مربوط می شود. بلوگا امرپیال یکی از محبوب ترین خاویار سیاه میان مشتری ها است که خاویار بسیار کمیابی می باشد و رقم اول صادراتی را دارد از ایران.

نام های دیگر خاویار بلوگا

رویال

الماس

سه صفر

و….

قیمت خاویار صادراتی در ایران چند است؟

هر یک هر گونه های خاویار داخلی در کشور نرخ هایشان با هم متفاوت می باشد. بهتر استبرای دریافت قیمت شما از سایت فروشگاه رایبد خاویار استفاده نمایید و در این بخش لیست قیمت تمام گونه های خاویاری موجود در ایران را در نمایندگی دریافت کنید.

البته به هنگام خرید که به نمایندگی مراجعه می کنید اگر قصدتان صادرات است به کشور مورد نظرتان شما باید لیست قیمت صادراتی محصول ها را دریافت کنید. برای بسیاری از مشتری ها این سوال پیش می آید که قیمت انواع خاویار صادراتی اصل چقدر است؟ خاویارها در گونه های مختلف می باشند که هر کدام قیمتش با توجه به وزن آن فرق دارد. برای صادرات، خاویارها اگر بالا تر از حد مجاز باشند باید توسط نمایندگی از کشور به همراه مجوز های مربوط به صادراتی که دارند خارج شوند.

به منظور شناخته انواع خاویار صادراتی باید موارد زیر را مد نظر داشت:

  • شفافیت و زیبایی رنگ دانه ها
  • خاویار تقلبی دانه های بسیار تیره رنگ دارد
  • نوع بسته بندی خاویار اصل شیک و حرفه ای می باشد
  • برند های خاویار تقلبی معمولا نا آشنا هستند

فروش خاویار صادراتی در جهان

خاویار صادراتی برای فروش میان کشورهای خارجی، توسط شرکت های تولید کننده باید انجام شوند، زیرا نمایندگی که بخواهد محصول را صادر کند به یک کشور باید مجوز های مورد نظر را برای عرضه داشته باشد تا به صورت قانونی خاویار صادر شود. برای دریافت لیست قیمت خاویار ایران جهت صادرات، به سایت فروشگاه مراجعه کنید.

مشتریانی که خاویار را می خواهند صادر کنند باید محصول 5 کیلو به بالا باشد، اگر کمتر باشد ممکن است هزینه های بیشتری را پرداخت کند. برای خرید و صادرات محصول مورد نظر خود می تواید به راحتی، مرکز فروش خاویار صادراتی ایران که رایبد خاویار است را انتخاب کنید و از مشاور های موجود در نمایندگی راهنمایی های لازم را برای خرید خود دریافت نمایید.

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09113846944
شماره تماس: 09120824255
تماس رایبد خاویار تلفن ثابت: 01344610350
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335

اگر می‌خواهید از آخرین و محبوب‌ترین مقالات ما ، قیمت انواع خاویار، ماهی خاویار و بچه ماهی خاویاری در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

مطلب پیشنهادی

قیمت هر کیلو خاویار ایرانی

قیمت هر کیلو خاویار ایرانی چند؟

قیمت هر کیلو خاویار ایرانی چند؟ قیمت هر یک کیلو خاویار براساس نوع خاویاری که …

دیدگاهتان را بنویسید