نمایندگی خاویار ایران - رایبد خاویار
صادرات یک کیلو خاویار ایران

صادرات یک کیلو خاویار ایران به استرالیا

صادرات یک کیلو خاویار ایران به کشورهایی مثل استرالیا در حال انجام می باشد. خاویار ایرانی به دلیل مطلوبیت در طعم و‌کیفیت بالا دارای قیمت بالا بوده است . خواص درمانی زیاد خاویار اصل ایران هم یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن در بازار های جهانی است و‌صادرات این محصول روز‌ به روز در حال افزایش است در سال گذشته حدود پنج تن از خاویار به کشور های اروپا از جمله ایتالیا ، بلژیک و اسپانیا و … ارسال میشود. استرالیا یکی از کشور هایی است که خاویار به آن صادر میشود و شرکت های صادرات خاویار که در این زمینه فعالیت دارند پاسخگو نیاز و سفارش دلخواه مصرف کنندگان را بر عهده دارند.

صادرات بهترین خاویار ایران به استرالیا

صادرات یک کیلو خاویار ایران و بهترین خاویار ایرانی به استرلیا به صورت عمده انجام می شود. خاویار دارای انواع مختلفی بوده و دارای طعم و‌کیفیت بالا و خواص درمانی بسیار است . تعدادی از خاویار های صادراتی ایران از جمله :
. خاویار بلوگا
. خاویار سوروگا
. خاویار بری
. خاویار آسترا
. خاویار طلایی
. خاویار فشرده
. خاویار کلاسیک

که در بهترین کیفیت به کشور هایی همچون استرالیا صادر میشوند و‌ به دست مصرف کننده میرسند.

صادرات عمده خاویار به کشور استرالیا

خاویار به دلیل مطلوبیت در طعم و کیفیت بالاست که در جهان معروف بوده و هرسال شاهد افزایش صادرات خاویار هستیم .بعضی از شرکت های فعال در زمینه صادرات این محصول در داخل کشور مشغول به فعالیت هستند و با خرید عمده خاویار کیلویی از پرورش دهندگان این محصول را به کشور هایی مثل استرالیا صادر می کنند که البته لازمه این کار کسب مجوز‌ های صادراتی می باشد.

معرفی کشور های وارد کننده خاویار ایران

خاویار این محصول لوکس صادراتی کشور ایران که هرساله صادرات خاویار سیر صعودی داشته و رو‌به افزایش است. در بین کشور هایی که بیشتر خاویار ایران به آن ها ارسال میشود لیست اتحادیه اروپا بیشتر به چشم میخورد که در میان آن ها کشور آلمان یکی از وارد کنندگان اصلی خاویار ایران و پخش کننده آن به دیگر کشور های جهان هم می باشد.

 مجوز صادرات خاویار ایران به استرالیا

با توجه به اینکه فروش خاویار صادراتی امروزه بسیار مطرح است و دلیل آن طعم مطلوب ، کیفیت بالا ، خواص درمانی بسیار و… است . کشور استرالیا یکی از کشور هایی است که متقاضی این محصول درجه یک می باشد چرا که در این کشور برای محصولاتی که باعث سلامتی شود بسیار هزینه می کنند و مصرف کنندگان درجه یک خاویار ایران می باشند و این هم دلیل بسیار مناسبی از که شرکت های صادراتی به دنبال کسب مجوز صادرات خاویار به استرالیا هستند.

قیمت یک کیلو خاویار جهت صادرات

خاویار از دیرباز تا کنون یک محصول لوکس در زنجیره غذایی محسوب میشود به دلیل هزینه بالای پرورش آن و خواص درمانی بسیار بالایی که دارد . قیمت خاویار صادراتی همیشه بالاتر از قیمت آن در داخل بازار کشور است چرا که صادرات خاویار به فاکتور های زیادی بستگی دارد . در سال پیش حدود ۵تن خاویار به کشور های اروپایی صادر گشته است و لازمه این کار کسب مجوز صادرات است که خود دارای هزینه بوده ، هزینه بسته بندی و ارسال و همچنین نرخ ارز روز هم از عوامل تاثیر گذار قیمت خاویار می باشد.

شرکت خاویار صادراتی ایران

صادرات خاویار توسط شرکت های صادراتی معتبر ایرانی انجام می شود. خاویار ایران محصولی پرطرفدار در میان کشور های دیگر دنیا است به همین دلیل کشورهای زیادی در زمینه خرید و‌ فروش این محصول صادراتی فعالیت دارند و در میان این رقابت شرکتی بهتر است که خاویار با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنند و به فروش برساند .

شرکت های خاویار صادراتی ایران

. شرکت رایبد خاویار
. شرکت دریا خاویار
. شرکت خاویار میراث
. شرکت باهو خاویار
. شرکت مازند خاویار
. شرکت خاویار کالچر
. شرکت خاویار ایران

صادرات یک کیلو خاویار ایران

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09113846944
شماره تماس: 09120824255
تماس رایبد خاویار تلفن ثابت: 01344610350
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335

اگر می‌خواهید از آخرین و محبوب‌ترین مقالات ما ، قیمت انواع خاویار، ماهی خاویار و بچه ماهی خاویاری در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

مطلب پیشنهادی

بازار خاویار صادراتی در شمال ایران

بازار خاویار صادراتی در شمال ایران نبست به بقیه بازارهای جهان داغتر می باشد چون …