نمایندگی خاویار ایران - رایبد خاویار

مرغوب ترین خاویار درجه یک جهان

مرغوب ترین خاویار درجه یک جهان کدام است؟ بهترین تخم ماهی درجه یک جهان به نام بلوگا است که به الماس سیاه نیز معروف است. خاویار بلوگا نسبت به سایر خاویارها بسیار مفید بوده و پروتئین و ویتامین های بیشتری دارد. تخمی که از فیل ماهی بدست می آید یکی از بهترین تخم های ماهیان است که از ایران به کل جهان صادرات می شود. یکی از با ارزش ترین تخم های خاویاری در ایران به نام فیل ماهی و یا بلوگا می باشد.

خاویار درجه یک ایران

مرغوب ترین خاویار درجه یک در ایران کدام است؟ خاویار درجه یک ایران خاویاریست به نام بلوگا که در کل ایران و جهان دارای طرفدارن بسیار زیادی میباشد. خاویار در ایران دارای تعداد مختلفی می باشد که هر یک ذارای رنگی مختص به خودشون می باشند. یکی از درجه یکترین خاویارهای ایران خاویار نوع بلوگا می باشد. خاویار بلوگا دارای ویژگی های خاص است دانه های درشتی دارد و رنگ شفافی دارد یکی از بهترین ها می باشد. خاویار خاص ایران خاویا طلایی است که در ایران تولید می شود دارای رنگ خاصی می باشد.

مرغوبترین و گرانترین خاویار جهان

مرغوب ترین خاویار و گرانترین خاویار جهان کدام است؟ مرغوب‌ترین و گرانترین خاویار جهان بسیار نادر بوده و با نام الماس سیاه نیز معرفی می‌شود و از گران‌ قیمت‌ترین غذاهای تولید شده در دریا به شمار می‌رود. خاویار بلوگا از ماهی ایرانی به نام فیل ماهی به دست می‌آید و این ماهی از گونه های بزرگ دریای ایران می باشد که از وزنی برابر با ۱۴۰۰ کیلوگرم برخوردار بوده است. خاویار بلوگا نسبت به دیگر انواع خاویارها از پروتئین و ویتامین و اسید آمینه‌های بیش تری برخوردار بوده است.

نام مزارع پرورش خاویار

نام مزارع پرورش مرغوب ترین خاویار در ایران کدام می باشد؟ آیا مزارع پرورش ماهیان خاویاری در ایران وجود دارد را می شناسید؟ از جمله مزارع پرورش حرفه‌ای و تخصصی ماهیان خاویاری که در ایران راه اندازی شده اند می‌توان به تعداد زیر اشاره داشت:

مزرعه مروارید قروق تالش

مزرعه ثامن الائمه قم

مزرعه دریا خاویار

مزرعه کیان پاد

مزرعه قره سو

مزرعه آبزی گستران ساعی

مزرعه کوثر

خاویار ایران بهترین سوغات

مرغوب ترین خاویار ایران یکی از بهترین سوغات در کل جهان به شمار می رود.افرادی که میخواهند یک سوغات ناب با خود به خارج ببرند حتما از خاویار استفاده کنند. خاویار می تواند هدیه ای خاص باشد که افراد می توانند به یکدیگر هدیه بدهند. با هدیه خاویار به دوستان خود می توانید سلامتی آنها را تضمین نمایید. یکی از بهترین سوغات که افراد در جهان میتوانند برای خوشحالی بهم هدیه بدهند خاویار می باشد. فروشگاه رایبد خاویار بهترین خاویارها را با مناسب‌ترین قیمت برای دادن سوغات و هدیه به خریداران عرضه می‌دهد.

نمایندگی فروش خاویار سیاه

نمایندگی فروش مرغوب ترین خاویار سیاه در ایران انواع خاویار سیاه ایرانی را به فروش می رسانند. فروش انواع خاویار سیاه در ایران فقط از نمایندگی های مجاز موجود می باشد. بهترین خاویار سیاه ایران را می توانید در هر کجای ایران که هستید به صورت آنلاین خرید کنید. انواع بهترین خاویارهای ایرانی را از نمایندگی های فروش ایران با یک قیمت باورنکردنی خریداری نمایید. نمایندگی های فروش برای محصولاتی همچون خاویار بسیار زیاد هستند ولی اینکه معتبر ترین آن کدام است که از آن خرید کنند خیلی مهم است.

خرید خاویار در فرودگاه امام خمینی

خرید مرغوب ترین خاویار در فرودگاه امام خمینی چگونه است؟ یکی از فرودگاههای مهم در کشور ایران که خاویار از آن به صورت بار عمده و یا بار مسافرتی صادرات می شود فرودگاه امام خمینی می باشد. در این فرودگاه افراد بسیاری هستند که خاویار خرید می کنند ولی قیمت خاویار در داخل این فرودگاه خیلی خیلی گرانتر بوده و خاویای بی کیفیت به مشتری می دهند ولی خرید از خاویار و تحویلش در فرودگاه فقط روش خرید اینترنتی از مجموعه رایبد خاویار است. افراد مختلفی خاویار را به صورت اینترنتی خرید و از این فرودگاه صادرات می نمایند.انواع خاویارهای پرورشی اصل صادراتش از فرودگاه امام خمینی انجام می شود.

انواع خاویار برای خرید در فرودگاه

خاویار بلوگا سلکشن

خاویار بلوگا امپریال

خاویار بری

خاویار آسترا

خاویار فشرده

خاویار آرایشی

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09113846944
شماره تماس: 09120824255
تماس رایبد خاویار تلفن ثابت: 01344610350
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335

اگر می‌خواهید از آخرین و محبوب‌ترین مقالات ما ، قیمت انواع خاویار، ماهی خاویار و بچه ماهی خاویاری در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

مطلب پیشنهادی

قیمت انواع خاویار امپریال

قیمت خاویار امپریال با برند رایبد

قیمت انواع خاویار امپریال با برندهای مختلف تفاوت دارد. رایبد خاویار یکی از مناسبترین ها …

دیدگاهتان را بنویسید