نمایندگی خاویار ایران - رایبد خاویار
قیمت خاویار بری

خاویار سوروگا پرورشی با بسته بندی ۵۰ گرمی

خاویار سوروگا پرورشی بسته بندی شده که اغلب در حجم ۵۰ گرمی تولید و روانه وارد بازار می گردد به دلیل دارا بودن قیمت مناسب و ارزان، نزد مردم بسیار محبوب و شناخته شده است. یکی از قدیمی ترین ماهی های خاویاری که در دریای خزر وجود داشت و دارد ماهی خاویاری به نام اوزون برون  می باشد. نوع خاویاری که از این ماهی استحصال می شود را سوروگا می نامند. ماهی اوزون برون در دو نوع دریایی و پرورشی امکان زیست را داشته که در هر دو صورت نیز ارزشی مفید و بالا را خواهد داشت.

خاویار سوروگا رقم محبوب بین خاویار های ایرانی

یکی از قدیمی ترین نمونه خاویارهایی که در ایران تولید شده است خاویار سوروگا می باشد. ماهی اوزون برون ماهی خاویاری کوچک با دانه های ریزی می باشد. یکی از خوشمزه ترین نمونه خاویارهایی است که در ایران تولید می شود. علاوه بر طعم و مزه بسیار خوبی که دارد قیمت بسیار مناسبی نیز دارا می باشد. همه این موارد که گفته شد سبب شده تا این خاویار یکی از نمونه خاویارهای محبوب ایرانی در بین مردم باشد.

وزن بسته بندی خاویار سوروگا

تمامی انواع خاویارهایی که در ایران تولید شده بعد از استحصال وارد ظرف های اورجینال می شوند. شرکت ها برای اینکه خاویارها را وارد بازار کنند در وزن های مختلفی ریپک می نمایند. وزن نرمالی که خاویارها دارند و بیشتر مورد درخواست مشتری برای خرید است ۵۰ گرمی می باشد. انواع وزن هایی که خاویارها برای فروش وارد بازار می شوند عبارتند از:

25 گرمی

50

100

125

250

نیم کیلیویی

یک و دو کیلویی

خاویار سوروگا پرورشی

قیمت خاویار سوروگا پرورشی چند؟ بسته بندی 50g

یکی از انواع خاویارهایی که در ایران این روزها مورد خرید و فروش قرار گرفته است خاویار سوروگا می باشد. یکی از نرمال ترین وزن که هر خاویار در آن قرار گرفته و شرکت ها وارد بازار می کنند 50 گرمی است. قیمت انواع خاویار پرورشی براساس نوع آن ماهی و انواع ویژگی هایی که دارند در ایران قیمت گذاری می شوند. برای اطلاع دقیق از قیمت خاویارهای پرورشی با وزن های مختلف به سایت رایبد خاویار مراجعه نمایید.

قیمت مناسب خاویار سوروگا در قیاس با بلوگا

قیمت خاویار سوروگا ارزانتر از خاویار بلوگا می باشد چرا؟ چون این نوع خاویار به سبب سایز دانه های ریزی که دارد قیمتی ارزانتر از خاویار بلوگا دارا می باشد. یکی از خاویارهای پرورشی با دانه های ریز که در ایران تولید می شود سوروگا است.

انواع خاویار سوروگا

امپریال

رویال

درجه یک و دو

خاویار سوروگا پرورشی

بلوگا برند خاویار ایران

یکی از بهترین نمونه خاویارهایی که در ایران تولید می شود بلوگا است. این خاویار از ماهی خاویاری به نام فیل ماهی استحصال می شود. یکی از خاویارهایی است که از لحاظ کیفیت و درجه بندی در سطح بسیار بالایی قرار دارد. شهرت جهانی این خاویار به سبب نوع کیفیتی است که این خاویار دارا می باشد. همه مواردی که گفته شد سبب شده تا این خاویار یکی از برندهای خاویاری محبوب در ایران باشد.

انواع خاویار بلوگا

الماس

امپریال تاپ

امپریال

رویال

رقم یک و دو

خاویار سوروگا پرورشی

از کجا 50 گرم خاویار اصل بخریم؟

با وجود خاویار تقلبی که وارد بازار شده است بسیاری از افراد برای خرید انواع خاویار مردد هستند و برایشان همیشه این سوال پیش می آید که خاویار اصل دریای خزر را از کجا می توانیم تهیه کنیم؟ برای خرید انواع خاویاری که اصل باشد فقط کافیست به سایت های معتبر فروشگاهی که دارای نمادهای الکترونیکی که برای فروش خاویار در ایران وجود دارد مراجعه نمایید.

نحوه خرید خاویار شرکت رایبد خاویار

یکی از شرکت هایی که در زمینه خرید و فروش خاویار در ایران در حال فعالیت است رایبد خاویار است. از بهترین نمونه خاویارهای باکیفیت که در ایران با یک برند معتبر به فروش می رسد رایبد خاویار است. نحوه خرید خاویار از این شرکت بسیار آسان است. فقط کافیست به سایت این مجموعه مراجعه کنید و خاویار مد نظر خود را سفارش داده و خرید نمایید. با تماس با شماره ای که در این صفحه نیز مشاهده می کنید نیز می توانید خاویار خود را سفارش داده و خرید نمایید.

خاویار سوروگا پرورشی

خرید خاویار در تهران و تبریز (پرداخت در محل)

تهران و تبریز یکی از کلانشهرهای بزرگ در کشور ایران است. خرید خاویار در این دو کلانشهر ایران با وجود برندهای معتبری مانند رایبد خاویار بسیار آسان است. فقط کافیست با شماره مشاورین فروشی که این مجموعه دارد تماس حاصل فمایید و خاویاری که مد نظر دارید را سفاش دهید، بعد از سفارش می توانید خاویار خود را در هر جای تهران و تبریز که باشید درب منزل خود تحویل بگیرید و هزینه را همانجا درب آدرس پرداخت نمایید.

مزایای خرید خاویار از فروشگاه اینترنتی

  • صرف کمترین زمان برای انتخاب و خرید
  • تنوع در انتخاب خاویار
  • بررسی و مقایسه قیمت و کیفیت
  • تحویل درب منزل یا محل کار
  • پرداخت درب منزل (در بعضی شهرها)
  • پرداخت آنلاین
  • در دسترس بودن برا هر منطقه
  • و…

خاویار سوروگا پرورشی

نحوه سرو خاویار

یکی از بهترین روش های سرو که برای هر خاویار وجود دارد این است که این خوراکی لذیذ را بهتر است به همراه غذاهایی که دوس دارید سرو نمایید. نان تست و کره های بی نمک نیز از بهترین محصولات غذایی است که خاویار را می توان با آن سرو کرد. بعضی از افراد دوست دارند خاویار را به تنهایی میل کنند و از مزه ای که دارد به تنهایی لذت ببرند. پس نتیجه می گیریم نحوه سرو خاویار بسته به نوع سلیقه ای که هر فرد دارد می تواند متفاوت باشد.

از خوردن خاویار در صبحانه لذت ببریم!!

یکی از وعده های غذایی مهمی که هر فرد می تواند از خودن خاویار در آن لذت ببرد صبحانه است. یکی از انواع غذاهایی که هر فرد با خوردن خاویار می تواند انرژی زیادی وارد بدن خود نماید خاویار است به همین دلیل است که به همه افرد توصیه می شود تا خاویار در صبحانه بخورد و با این کار انرژی زیادی برای بدن خود در طول روز داشته باشند و روزی کاملا شاد داشته باشند.

انواع مواد غذایی برای سرو خاویار

پوره سیب زمینی

خامه

نان تست

نان خامه ای

تخم مرغ آبپر

نیمرو

خامه و عسل

عسل و کره

انواع پاستا

و…..

خاویار سوروگا پرورشی

یادمان نرود جای خاویار در یخچال است!!

یکی از بهترین غذاهای دریایی با ویتامین ها و پروتئین های بسیار بالا خاویار است. پس از خریداری خاویار آن را در دمای معمولی یخچال خود به همراه یک قالب یخ نگهداری کنید. خاویار را برای خراب نشدن سرد نگهدارید ولی اصلا برای سرد نگه داشتن آن از فیریزر استفاده نکنید چون خراب می شود.

نشانه های فاسد شدن خاویار

چند موردی به صورت تیتوار اشاره می گردد که لازم است به آن توجه شود

رنگ آن تغییر میکند

مزه تخم ماهی تلخ یا ترش میشود

بو بدی میدهد (البته داشتن بو ماهی طبیعی است)

در مواردی ممکن است کپک زدگی هم باشد

تاریخ انقضا و علایم بهداشتی

و….

خاویار سوروگا پرورشی

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09113846944
شماره تماس: 09120824255
تماس رایبد خاویار تلفن ثابت: 01344610350
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335

اگر می‌خواهید از آخرین و محبوب‌ترین مقالات ما ، قیمت انواع خاویار، ماهی خاویار و بچه ماهی خاویاری در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

مطلب پیشنهادی

قیمت روز خاویار

قیمت روز خاویار اوزون برون caviar

قیمت روز خاویار اوزون برون Caviar برای فروش در داخل ایران با توجه به شرایط …

دیدگاهتان را بنویسید