نمایندگی خاویار ایران - رایبد خاویار
قیمت روز خاویار

قیمت روز خاویار اوزون برون caviar

قیمت روز خاویار اوزون برون Caviar برای فروش در داخل ایران با توجه به شرایط اقتصادی متغییر است. شرکت رایبد خاویار سعی کرده است برای راضی نگه داشتن مشتریان خود قیمت را تا حدودی ثابت نگه دارد. برای اطلاع دقیق از قیمت انواع خاویار اوزون برون حتما با شماره موجود در سایت تماس گرفته و با مشاورین این مجموعه در ارتباط باشد.

Iranian Caviar خاویار ایرانی برترین برند خاویار

تخم خاویاری که در ایران تولید می شود در جهان معروف است. یکی از بهترین خاویارها با بهترین برند خاویاری است که در ایران تولید شده است و در کل جهان شناخته شده می باشد. این نوع خاویار دارای برترین نمونه های تخم خاویاری است که این روزها در جهان مورد مصرف تمامی مردم قرار گرفته است.

بهترین خاویار های ایرانی در بازار

در این بخش از متن می خواهیم درباره بهترین خاویارهایی که در ایران تولید می شوند برایتان صحبت نماییم. همانطور که می دانید ایران مهد تولید انواعی از بهترین خاویارها می باشد. انواع متعددی تخم ماهیان خاویاری در ایران از قدیم تا به امروز به صورت پرورشی تولید می شود. انواع نمونه های خوب خاویار ایرانی عبارتند از:

بلوگا
سوروگا
بری
آسترا
استرلیاد
کلاسیک

قیمت روز خاویار

خاویار خوش طعم اوزون برون یا همان سوروگا

همانطور که در بالا این متن اشاره کردیم خاویار سوروگا یکی از نمونه بهترین خاویارهایی است که در ایران تولید می شود. این نوع خاویار از ماهی اوزون برون استحصال می شود. مزه این خاویار در ایران زبان زد همه افراد است به طوری که بیشت مردم خاویار را به اسم این ماهی و تخمی که دارند میشناسند.

قیمت روز خاویار اوزون برون و سایر خاویار های

قیمت روز خاویار اوزون و بقیه خاویارهایی که در ایران تولید می شود چند است؟ نرخ خرید تمام محصولات اعم از خاویار در ایران به صورت روز می باشد. قیمت های خرید نمونه های خاویار اوزون برون به دلیل اون کیفیت و سایزی که دارند با یکدیگر متفاوتند. برای اینکه از قیمت های دقیق و روز خاویارها اطلاع داشته باشید فقط کافیست فرم تماس با ما در این سایت را تکمیل نمایید.

قیمت روز خاویار

نحوه خرید خاویار در تهران و سایر شهرها

یکی از سوال های مهمی که برای خرید خاویار پیش می آید این است که نحوه خرید انواع خاویار در تهران و سایر شهرستان ها چگونه است؟ تهیه انواع نمونه خاویارهای ایرانی در کل ایران به صورت اینترنتی می باشد. اگر در تهران سفارش داده و خاویار را به صورت اینترنتی خرید نمایید می توانید خاویار خود را در آدرسی که داده اید به صورت راحت و بدون دردسر تحویل بگیرید.

خاویار 50 گرمی پرفروش ترین وزن

یکی از وزن های خاویاری که بیشتر در ایران فروش دارد وزن 50 گرمی است. انواع خاویارهایی که در ایران استحصال می شوند در ظرف های مختلف اعم از شیشه ای و فلزی قرار گرفته و به فروش می رسند. بهترین وزن فروش انواع خاویار همان 50 گرمی است چون هم خواستار زیادی برای خرید دارد هم وزنی است که برای مصرف و نگهداری دریخچال بسیار مناسب است. برای خرید خاویار با وزن 50 گرمی با مشاورین مجموعه رایبد خاویر در ارتباط باشید.

قیمت روز خاویار

نحوه ارسال خاویار با پک یخ

تخم خاویار و محصولات غذایی که در ایران وجود دارد به روش های خاصی باید حمل شوند تا خراب نشوند. ما در اینجا درباره نحوه مناسب ارسال خاویار صحبت می کنیم. یکی از بهترین روش های که برای حمل خاویار مناسب می باشد این است که خاویار را باید به همراه یخ و پکی که عایق است حمل کرد تا با این روش از گرم شدن و خرابی خاویار بشود جلوگیری نمود.

هزینه ارسال تهران رایگان_فقط قیمت خاویار

یکی از خصوصیات خوبی که مجموعه رایبد خاویار دارد این است که در کلانشهر تهران خاویار را به درب منزل و یا آدرسی که داده این بدون اینکه هزینه حملی دریافت کند تحویل می دهد. هر جای تهران هم که باشید اگر از این مجموعه خاویار خود را خرید نمایید هیچ هزینه حملی پرداخت نمی کنید و فقط قیمت خاویار را در درب منزل پرداخت می کنید و خاویار را تحویل می گیرید.

قیمت روز خاویار

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09113846944
شماره تماس: 09120824255
تماس رایبد خاویار تلفن ثابت: 01344610350
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335

اگر می‌خواهید از آخرین و محبوب‌ترین مقالات ما ، قیمت انواع خاویار، ماهی خاویار و بچه ماهی خاویاری در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

مطلب پیشنهادی

قیمت خاویار بری

خاویار سوروگا پرورشی با بسته بندی ۵۰ گرمی

خاویار سوروگا پرورشی بسته بندی شده که اغلب در حجم ۵۰ گرمی تولید و روانه …

دیدگاهتان را بنویسید