نمایندگی خاویار ایران - رایبد خاویار

قیمت فروش خاویار در تهران

قیمت فروش خاویار تهران گرانتر از سایر جاهای کشورمان است ، چون تولید عمده خاویار در قروق تالش گیلان است. خاویار تالش با قیمت های مناسب در اختیار کسانی که خواستار این محصول هستند قرار می گیرد. خریداران می توانند خرید خود را به صورت عمده یا غیر عمده ( جزئی ) از بازار ویژه ( ماهی فروشان ) خریداری کنند. خاویار رایبد از درجه کیفی در رده بالای قرار دارد وهمین باعث محبوبیت حداکثری مردم از این برند شده است.
مهمترین برندی که با توانایی بالای خود تولید و پخش خاویار داخل کشور را در دست گرفته رایبد خاویار است. خاویار در بسته بندی های مختلف به بازار یا در فروشگاه های آنلاین عرضه خاویار می شود. خاویاراز گونه ای ماهی بلوگا تهیه شده که با دارا بودن تمام ویژگی های ارزش غذایی از قیمت مناسب تری برخوردار است.

علت گرانتر بودن قیمت فروش خاویار در تهران چیست؟!

بزرگترین علت گرانتر بودن این محصول کمبود تقاضا و عدم تولید مرکزی در تهران می باشد. تهران از جمله شهرهای است که خاویار به ان عرضه می شود. در شرکت رایبد خاویار ویژگی که برای مشتری ها می تواند در نمایندگی داشته باشد این است که، تحویل خاویار درب منزل برای مشتری می باشد و در زمان کم همراه با پیگیری مشتری و تایمی که مصرف کننده منزل باشد، رایبد خاویار می تواند بدون محدودیت زمانی محصول را به مشتری تحویل دهد.

از جمله مهم ترین این ویژگی های تحویل درب منزل این می باشد که، ارسال برای مصرف کننده رایگان است و تنها هزینه خاویار را نیز می توانند درب منزل که تحویل گرفتند پرداخت نمایند.

 

بسته بندی خاویار قابل فروش در تهران

خاویار را می توان با بسته بندی های زیر در بازار یافت :

  •  خاویار بسته بندی شده ۵۰ گرمی
  • خاویار بسته بندی شده ۱۰۰ گرمی
  • خاویار بسته بندی شده ۲۵۰ گرمی
  • خاویار عمده و کیلویی
  • خاویار بسته بندی شده صادراتی

فروش خاویار در تهران به روش های گوناگون انجام می شود. یکی از این روش ها فروشگاه های داخلی شهری است ، که محصولات بسته بندی شده را با نمونه های مختلف در اختیار مشتری واقعی قرار می دهند.

شما برای تشخیص اصل بودن خاویار نیز می توانید به سته بندی ها و ظاهر آنها توجه کنید، چرا که خاویارهای اصل دارای بسته بندی های پلمپ شده می باشند. همچنین زیر بسته بندی لیبل تاریخ های انقضا و تولید به همراه کد بهره بردای سازمان شیلات موجود می باشد.

90 درصد خاویارهایی که بسته بندی های آنها اینگونه باشند و فارسی باشند که از حروف های دیگر به کار نرفته باشد بر روی لیبل ها و درب بسته بندی، آن محصول اصل می باشد.

نکته
وقتی که کلمه خاویار را می گوییم مقصودمان از ان خاویار یک نوع ماهی نیست چون همان طور که قبلا اشاره شد تولید خاویار با انواع مختلفی از ماهی ها صورت پذیر است.  تفاوت ماهی های خاویاری در ویژگی های منحصر به فرد هر ماهی ، رنگ ، شکل انهاست.

خاویار تهران

در تهران هم مانند سایر شهرها خاویار فروخته می شود. بازار خاویار در تهران در شمال شهر قرار دارد به ویژه فروش ان در فرودگاه امام خمینی به خوبی دیده می شود. بیشتر خاویاری که در سطح تهران به فروش می رسد به صورت قوطی های ۱۰۰ گرمی دیده می شود.

خرید خاویار در تهران

خرید بهترین خاویارهای موجود در تهران با بهترین نحوه ارسال می توانید از رایبد خاویار انجام دهید. تهران به دلیل بزرگ بودنش و اینکه پایتخت کشور می باشد، راه های حمل نقل بسیار زیادی دارد.

برای همین است که مشتری های داخل تهران و اطراف تهران می توانند بهترین خرید آنلاین و اینترنتی خود را در نمایندگی رایبد خاویار برای خودشان، انجام نمایند. لیست قیمت های موجود را در این نمایندگی درسایت فروشگاه برای مشتری ها قرار داده ایم تا بتوانند با مشاوره های موجود در نمایندگی، بهترین خرید محصولات خود را داشته باشند.

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09113846944
شماره تماس: 09120824255
تماس رایبد خاویار تلفن ثابت: 01344610350
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335

اگر می‌خواهید از آخرین و محبوب‌ترین مقالات ما ، قیمت انواع خاویار، ماهی خاویار و بچه ماهی خاویاری در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

مطلب پیشنهادی

بازار خاویار صادراتی در شمال ایران

بازار خاویار صادراتی در شمال ایران نبست به بقیه بازارهای جهان داغتر می باشد چون …

دیدگاهتان را بنویسید