نمایندگی خاویار ایران - رایبد خاویار
قیمت خاویار سیاه بلوگا و بری

قیمت خاویار سیاه بلوگا و بری

قیمت خاویار سیاه بلوگا و بری در ایران چند است؟ برای دریافت قیمت انواع خاویارهایی که در ایران وجود دارد بهتر است به مراکز معتبر فروش اینترنتی مراجعه نمایید، با مراجعه به این مراکز می توانید اطلاع دقیقی از قیمت های بهترین خاویارهایی گه در ایران تولید می شود را بدست آورید.

قیمت انواع خاویار سیاه

قیمت انواع خاویار سیاه در ایران و خاویار بلوگا در کشور چقدر است؟ خاویار بلوگا دارای قیمت بسیار بیشتری نسبت به گونه های دیگر دارد، چرا که این محصول ارزش بسیار بالایی نسبت به گونه های دیگر دارد و جزو خاویار های کمیاب در کشور ایران و کشورهای خارجی جهان محسوب می شود. تمام کشورهای خارجی در میان مصرف کننده هایی که خاویار مصرف می کنند، باید بدانید خاویار ها را از ایران و نمایندگی های موجود در کشور به کشور خود وارد می کنند.

قیمت بهترین انواع خاویار سیاه

قیمت بهترین انواع خاویار سیاه را می توانید در بین تمام گونه ها از نمایندگی بزرگ رایبد خاویار جست و جو نمایید. نرخ خاویار سیاه بلوگا و بری چند است؟ درون برند ما لیست تمام قیمت های ماهیان و خاویارها موجود می باشد. ایران دارای نمایندگی های خرید و فروش خاویاری بسیاری می باشد. کشور ما یکی از بزرگترین صادر کننده انواع خاویارهای صادراتی به تمام جهان و در میان کشورهای خارجی خود از طریق نمایندگی های معتبر داخل کشور که انها دارای مجوزهای صدور انواع خاویارها باشند، انجام می شوند. برای خرید نیز می توانید به سایت فروشگاه رجوع کنید.

قیمت خاویار سیاه بلوگا و بری

قیمت خرید انواع خاویار سیاه ایران

قیمت خرید انواع خاویار سیاه ایران را می توانید از سایت فروشگاه به راحتی جست و جو کنید و لیست قیمت های خاویار داخلی و عرضه برای صادراتی را نیز دریافت نمایید. خاویارهای سیاه در کشور دارای انواع گونه های مختلفی می باشد. این خاویارها دارای پنج نوع می باشند. خاویاری که در رتبه اول قرار دارد در بین همه گونه های موجود در دریای خزر، مربوط می شود به تخم خاویار فیل ماهی که همانطور از اسم این ماهی پیداست یکی از تنها بزرگترین ماهیان خاویاری موجود در دریای خزر ایران می باشد.

قیمت خاویار سیاه و طلایی( بلوگا، بری، آسترا)

قیمت خاویار سیاه بلوگا و بری چند است؟ نرخ خاویار های سیاه ایرانی، هر کدام از آن جهت که دارای گونه های مختلفی می باشد با همدیگر فرق می کند. همچنین با توجه به وزن های انتخابی شما در هنگام خرید کیلویی یا گرمی، لیست قیمت محصول ها متفاوت است. می توانید از سایت فروشگاه رایبد خاویار و یا در همین مطلب لیست قیمت خاویارهای ریپک شده یا همان بسته بندی های گرمی را مشاهده کنید.

قیمت خاویار سیاه بلوگا و بری

قیمت بهترین خاویار سیاه بلوگا

قیمت بهترین خاویار سیاه بلوگا در ایران چند است؟ خاوبار بلوگا از کدام دسته ماهیان خاویاری سیاه می باشد؟ خواص خاویارهای سیاه بیشتر است یه خاصیت خاویارهای سرخ؟ خاویارها از لحاظ خواص در صورت داشتن کیفیت و ارزش بالای غذایی یکسان می باشند، اما این محصولات به جهت کیفیت غذایی و کمیت با هم فرق دارند و از این جهت خاویارهای سیاه در رتبه بسیار بالا و اول در میان گونه های دیگر قرار دارد که برای خرید محصول ها را تنها باید در ایران جست و جو و خریداری یا حتی برای صادرات از ایران باید تهیه کنید.

ماهیان دریای خزر خاویاری

  • فیل ماهی
  • تاس ماهی
  • قره برون
  • چالباش
  • و…

 

قیمت بهترین خاویار سیاه بری

قیمت بهترین خاویار سیاه بری در کشور را می توانید با مراجعه به شرکت های فروش خاویاری ایران و یا مزارع های تولید و پرورش ماهیان خاویاری اطلاع یابید. خاویارهای موجود در کشور ایران که سیاه نام دارند جزو اصیل ترین و اولین گونه های خاویاری سیاه نام برده شده اند. نرخ خاویار سیاه بلوگا و بری چند است؟ برای خرید بهترین این محصولات نیز در قیمت های بسیار مناسب و عالی ترین و اصل ترین کیفیت می توانید به سایت فروشگاه بزرگ رایبد خاویار مراجعه کنید.

قیمت خاویار گران و ارزان در ایران

قیمت خاویار گران و ارزان در ایران را بین هر نمایندگی می توانید خاویارها را در قیمت های بسیار مختلفی مشاهده نمایید. ارزانترین خاویار در ایران و گونه ماهیان خاویاری بر اساس کیفیت نمی باشد بلکه ارزان بودنش به دلیل ریز بودن و جثه کوچکش می باشد. این خاویار سوروگا است و در دریای خزر زندگی می کند. ایران زیستگاه اصلی خاویارهای سیاه می باشد که به این جهت دارای نمایندگی و شرکت های بزرگ کشور می باشد.

انواع ویتامین های موجود در خاویار سیاه

  • ویتامین A
  • ویتامین D
  • ویتامین E
  • ویتامین K
  • ویتامین C
  • وتیامین (B1)
  • ریبوفلاوین (B2)
  • نیاسین (B3)
  • کولین (B4)
  • پانتوتنیک اسید (B5)
  • ویتامین B6
  • فولات (B9)
  • ویتامین B12
  • و……

قیمت خاویار سیاه بلوگا و بری

 

نحوه خرید عمده و خرده خاویار از نمایندگی رسمی رایبد

برای خرید عمده و جزیی خاویار، شما می توانید به صورت حضوری به نمایندگی مراجعه کنید و یا به صورت آنلاین درخواست خود را از فروشگاه بزرگ رایبد خاویار که معتبر است و مجوز اینماد را دارد، ثبت نمایید. رایبد خاویار سالها تجربه فروش محصولات را به تمام ایران و حتی کشورهای خارجی دارد. این برند می تواند خاویار را با مجوز برای شما صادر کنید به کشور مورد نظرتان.

محصول های خاویاری موجود در نمایندگی عبارتند از:

  1. خاویار بلوگا رویال
  2. امپریال تاپ
  3. بلوگا امپریال و الماس
  4. بری
  5. آسترا
  6. سوروگا
  7. و…

قیمت خاویار سیاه بلوگا و بری

 

خاویار را چگونه ارسال می کنیم؟

خاویار در کیفیت های عالی و بسیار تازه، در میان شما عزیزان عرضه می شود. به این صورت که پس از سفارش محصول شما می توانید در نقاط دور نیز آن را تحویل بگیرید با کیفیت تازه اولیه.  خاویارها درون یونولیت هایی که دارای چند سایز می باشند قرار می گیرند و سپس روی خاویارها یخ های سرد و خشک ژله ای گذاشته می شود که مخصوص حمل برای نقاط دور است.

قیمت خاویار سیاه بلوگا و بری

خاویار تازه بخورید و از طعم آن لذت ببرید

خاویارهایی که در این مجموعه وجود دارد دارای بهترین طعم، مزه، کیفیت های عالی می باشند. این محصول ها به صورت پرورشی هستند و پس از استحصال از  ماهیان خاویاری به طور مستقیم ابتدا بسته بندی شده و میان مصرف کننده ها عرضه می شوند. هر کدام از خاویار ها کیفیت های بسیاری دارند. همگی از جهت خاصیت اگر چه تازه باشند و اصل، یکسان هستند.

خواص بی نظیر خاویار سیاه ایرانی

همه خاویارها یک خاصیت دارند اگر تازه باشند. یکی از دلایلی که محصولات خاویاری سیاه در دنیا ارزش بسیار بالایی دارند، داشتن فواید آنها است. اگر خاویاری تقلبی باشد نه تنها خاصیتی ندارند، بلکه بسیار مضر است. باید به هنگام خرید از اصل بودن محصول مطمعن شوید و خاویارهای اصل بسته بندی هایشان ویژگی های بسیاری دارند که عبارتند از:

  • پلمپ هستند
  • تاریخ تولید دارند
  • تاریخ انقضا دارند
  • کد دامپزشکی دارند
  • و…

قیمت خاویار سیاه بلوگا و بری

 

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09113846944
شماره تماس: 09120824255
تماس رایبد خاویار تلفن ثابت: 01344610350
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335

اگر می‌خواهید از آخرین و محبوب‌ترین مقالات ما ، قیمت انواع خاویار، ماهی خاویار و بچه ماهی خاویاری در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

مطلب پیشنهادی

قیمت انواع خاویار امپریال

قیمت خاویار امپریال با برند رایبد

قیمت انواع خاویار امپریال با برندهای مختلف تفاوت دارد. رایبد خاویار یکی از مناسبترین ها …