نمایندگی خاویار ایران - رایبد خاویار

خرید اینترنتی خاویار اوزون برون پرورشی

خرید اینترنتی خاویار اوزون برون به صورت پرورشی در ایران در حال انجام است. آسیب شناسی اجتماعی یکی از ماهیان خاویاری دریای خزر می باشد که خاویار آن به نسبت دیگر خاویار های پرورشی ایران دارای دانه های ریز تری می باشد و به دلیل طعم خوب و مطلوبی که دارد معروف است . خاویار اوزون برون یا سوروگا ارزش اقتصادی بالایی دارد و تفاوت اوزون برون پرورشی و دریایی در میزان زیاد پروتئین سوروگا پرورشی می باشد. خاویار سوروگا پرورشی را می توانید مانند دیگر محصولات خاویاری به صورت اینترنتی از نمایندگی های فعال خریداری نمایید.

خرید اینترنتی خاویار اوزون برون دریایی و پرورشی

خاویار سوروگا ( خاویار اوزون برون) پرورشی دارای پروتئین بیشتری نسبت به اوزون برون دریایی می باشد. خاویار سورگا بعد از استخراج از ماهی اوزون برون در سایز های مختلف در قوطی های فلزی یا شیشه ای بسته بندی میشود و توسط سایت های اختصاصی نمایندگی ها که به منظور فروش محصولات خاویاری طراحی گردیده اند به فروش می رسد.

انواع خاویار اوزون برون

خاویار اوزون برون امپریال

خاویار اوزون برون درجه یک

خاویار اوزون برون درجه دو

خرید اینترنتی اوزون برون دریایی در تهران

اوزون برون دریایی معروف به گوهر کمیاب دریای خزر یکی از گران ترین  و مغذی ترین ماهیان دریای خزر می باشد. که متاسفانه از سال ۹۳ به بعد این گونه ماهی رو به انقراض رفته است. ماهی اوزون برون بسیار مقوی بوده و تقویت کننده حافظه می باشد و از آلزایمر جلوگیری می‌کند. فروش این ماهی به صورت اینترنتی توسط استخر های پرورش ماهی و نمایندگان فروش آنها صورت می‌پذیزد.

فروش تخم ماهی اوزون برون در تهران

اوزون برون یکی از گونه های موجود در دریای خزر می باشد که هم گوشت بسیار لذیذی دارد و به فروش می رسد و بسیار مغذی بوده و در بین مردم محبوب است و وهم تخم ماهی اوزون برون که سوروگا نامیده میشود از ماهی استخراج میشود و بعد از بسته بندی در ابعاد مختلف در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرد. برای خرید تخم ماهی اوزون برون در تهران می توانید از طریق نمایندگی های انلاین فروش در تهران محصول خود را به صورت مستقیم سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت تخم ماهی اوزون برون در تهران چند است؟

قیمت خاویار ایران مانند دیگر مواد غذایی دارای نوسانات بسیار بوده علاوه بر اینکه خاویار به خودی خود محصول غذایی گرانقیمتی محسوب میشود. بهترین راه برای اطلاع دقیق و به روز قیمت ها در تهران و سرتاسر کشور مراجعه به سایت های معتبر نمایندگی های فروش و مشاوره با کارشناسان فروش می باشد.

خرید خاویار اوزون برون در ایران به صورت آنلاین

ماهی اوزون برون یکی از بهترین گونه های ماهیان خاویاری دریای خزر محسوب میشود که به خاویار آن سوروگا هم گفته میشود . خاویار سوروگا دارای دانه های ریز بوده بسیار خوش طعم و مغذی است. فروش آن در سرتاسر ایران از طریق سایت های اینترنتی از طریق نمایندگی های معتبر فروش صورت می پذیرد.

خرید بهترین خاویار پرورشی اوزون برون در ایران

خاویار یا مروارید سیاه گرانترین ماده غذایی موجود در جهان می باشد که بسیار مقوی بوده و برای درمان بسیاری از امراض مفید واقع میشود. خاویار سوروگا درجه یک که بهترین نوع خاویار اوزون برون می باشد بعد از استخراج از ماهی بسته بندی میشود و به صورت جزئی یا عمده در سرتاسر کشور به فروش می رسد. برای سهولت سفارش می توانید به سایت های آنلاین نمایندگی ها مراجعه نمایید .

انواع خاویار پرورشی در ایران

خاویار پرورشی بلوگا

خاویار پرورشی بری

خاویار پرورشی آسترا

خاویار پرورشی سوروگا

خاویار پرورشی فشرده

خاویار پرورشی کلاسیک

خاویار پرورشی شیلات

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09113846944
شماره تماس: 09120824255
تماس رایبد خاویار تلفن ثابت: 01344610350
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335

اگر می‌خواهید از آخرین و محبوب‌ترین مقالات ما ، قیمت انواع خاویار، ماهی خاویار و بچه ماهی خاویاری در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

مطلب پیشنهادی

قیمت انواع خاویار امپریال

قیمت خاویار امپریال با برند رایبد

قیمت انواع خاویار امپریال با برندهای مختلف تفاوت دارد. رایبد خاویار یکی از مناسبترین ها …

دیدگاهتان را بنویسید